نویسنده = امیر مانیان
تعداد مقالات: 4
1. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب و کار به مصرف کننده در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1398

مجتبی آقاجان تبار مقری؛ امیر مانیان؛ میراحمد امیرشاهی؛ مهدی شامی زنجانی


2. طراحی چارچوب مفهومی حکمرانی دانش در سازمان‌های پروژه محور

دوره 4، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 129-150

فواد بقراطی؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان


3. پیش‌بینی تخمین ارزش طول عمر مشتریان در صنعت نرم‌افزاری

دوره 4، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 69-90

بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ شیما صباغیان


4. ارائه مدلی جهت پیش‌بینی موضوعات مرتبط با هوشمندی کسب‌وکار

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 1396، صفحه 57-78

فاطمه عباسی؛ بابک سهرابی؛ آمنه خدیور؛ امیر مانیان