1. طراحی و توسعه مدل تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند در حمل‌ونقل هوشمند(اسنپ)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آذر 1399

محمدمهدی پورسعید؛ محمدعلی فرقانی؛ رضا عباس‌زاده ابراهیم‌آبادی


2. نقش تعدیلی ابعاد سرمایه اجتماعی در تأثیر فناوری بر توسعه کارآفرینی (شواهدی از کسب و کارهای اینترنتی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1399

سعید شوال پور؛ مرجان محمدی


3. استفاده از یک رویکرد مبتنی بر کلان داده برای سیاست‌گذاری صنعتی (مورد مطالعه: صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1399

فریده بهرامی؛ جواد نوری؛ بهروز َشاهمرادی؛ میثم شهبازی


4. بررسی ارتباط بین شاخص‌های ارتقاء رگولاتوری و شاخص‌های توسعه‌ ICT

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1399

مهران نیک آریا؛ مجتبی مازوچی؛ علی محمد منتظری؛ فتانه ایازی


5. بررسی تاثیر تکنولوژی نرم تجاری بر بازاریابی آنلاین در میان کاربران حوزه بازاریابی انلاین و تکنولوژی نرم تجاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1399

فرزاد صادقی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی حمیدی زاده


6. ارائه چارچوب مفهومی شبکه‌های اجتماعی علمی با استفاده از روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1399

علیرضا نوروزی؛ علی شرفی؛ محمدرضا اسماعیلی گیوی؛ جلیل حیدری دهوئی


7. طراحی و تدوین الگوی داده‌های شاخص در بانک اطلاعاتی برنامه‌ریزی‌‌ مسکن شهری ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اسفند 1399

اعظم ادهمی خامنه؛ فهیمه باب الحوائجی؛ ابوالفضل مشکینی؛ فاطمه نوشین فرد؛ داریوش مطلبی