آبکار، سهیلا (1396). تأثیر بازاریابی محتوایی از طریق شبکههای اجتماعی بر مشتریان بانک آینده استان قم. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق.
اسماعیلپور، حسن؛ شمسالدینی، سهیلا (1394). بازاریابی محتوا روشی مدرن در بازاریابی اینترنتی، بانک، بازیابی شده در 15 دی 1400. دسترسی در: http://marketingarticles.ir/marketing
اشرفیریزی، حسن؛ کاظمپور، زهرا (1387). بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. فصلنامه کتاب، 74(87)، 41-52.
حاجیجعفری، مجتبی (1395). امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرایندهای بازاریابی محتوایی مطالعه دادهبنیاد نظرات کاربرساز در فروشگاه مجازی دیجیکالا. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه تهران.
حاجیحسینی، عفت؛ ثانویفرد، رسول؛ حمیدیزاده، علی (1399). ارائه مدل بازاریابی محتوایی (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام). تعامل انسان و اطلاعات، 7(4)، 46- 58.
روشندل اربطانی، طاهر؛ عاملی، سعیدرضا؛ حاجی جعفری، مجتبی (1395). امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرایندهای بازاریابی محتوایی (مطالعه موردی: دیجی کالا). مطالعات رسانههای نوین، 2(7)، 157- 190.
سلامی، مریم؛ خدابخش، مریم (1396). مطالعه وضعیت فرایند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر بیرجند. مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان، 11(3)، 23-45.
سهرابی، سوگند (1396). تأثیر بازاریابی محتوایی بر عملکرد فروش شرکتهای B2C استان قم. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی نراق.
سیفی، لیلی؛ کاظمی، راضیه (1397). استفاده از مفاهیم بازاریابی در ارائه خدمات کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند. کتابداری و اطلاعرسانی، 21(3)، 91- 124.
شعبانی، احمد؛ عمادی، نوشین؛ محمدی استانی، مرتضی؛ سلیمانی، ناهید (1392). بررسی وضعیت فرایند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7p. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 47 (4)، 415- 430.
علیزاده، حمید ( 1385). بررسی کاربرد اصول بازاریابی محصولات و خدمات کتابخانه. کتابداری و اطلاعرسانی، 4(36)، 109- 126.
غفاری، سعید؛ ذوالقدر، مینا (1392). کتابخانهها و بازاریابی اطلاعات: چالشها و ضرورتها. تحقیقات اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات، 4(1)، 1-18.
قربانی، سحر (1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی محتوایی در صنایع لبنیات. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش پژوهش در عملیات، دانشکده مدیریت و حسابداری. پردیس فارابی دانشگاه تهران.
قنبرزاده، علی؛ تباور، علیاصغر؛ دهقانی، مسعود (1398). تأثیر بازاریابی محتوایی بر خرید اینترنتی در شرکت ایرانسل (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل در شهر مشهد). همایش ملی اقتصاد، مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی، تهران. اردیبهشت 1398.
محسنی، منوچهر (1380). جامعهشناسی جامعه اطلاعاتی. تهران: نشر دیدار.
مهدی، حسان (1397). طراحی الگوی بازاریابی محتوایی در اقتصاد اشتراکی. پایاننامه کارشناسی ارشد. مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی داخلی، دانشکده مدیریت و حسابداری. پردیس فارابی دانشگاه تهران.
میرحیدری، مریمالسادات؛ غفوری، محبوبه؛ اصنافی، امیررضا (1394). ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وبسایتهای کتابخانههای تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی)، فصلنامه دانششناسی و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات، 9(33)، 87- 101.
ناصری، زهرا (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی: مؤسسه انتشاراتی آبان). پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 8(2)، 205- 220.
نوحی، مرسانا؛ شکوری، مریم (1398). ارزیابی نقش بازاریابی محتوایی شرکتمحور و مشتریمحور بر اساس مراحل قیف بازاریابی. فصلنامه اختصاصی تبلیغات وب پارس مدیر، 16، 50-61.
وثوق، فرشید (1395). بهبود فرایند بازاریابی محتوایی از نظر سالاران در شبکههای اجتماعی و وبسایتها. پایاننامه کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، مؤسسه آموزش عالی و غیرانتفاعی مهر آستان.
Ahmad, N. S., Musa, R., Harun, M. H. M. (2016). The impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health. Procedia Economics and Finance, 37, 331-336.
Akeroyd, J. (2013). Future of academic libraries. Aslib proceeding, 53(3), 79-84.
Ansari, S., Ansari, G., Ghori, M. U., Kazi, A. G. (2019). Impact of brand awareness and social media content marketing on consumer purchase decision. Journal of Public Value and Administrative Insight, 2(2), 5-10.
Asnawati, A., Nadir, M., Wardhani, W., Setini, M. (2022). The effects of perceived ease of use, electronic word of mouth and content marketing on purchase decision.International Journal of Data and Network Science, 6(1), 81-90.
Baltes, L.P. (2015).Content marketing– the fundamental tool of digital marketing. Bulletin of the Transilvania University of Brasov Series V. Economic Sciences, 8) 57), 2.
Costill, A. (2015). What works in content marketing: Case studies & tools for success. Search Engine Journal. Retrieved August 10, 2017, from:https://www.searchenginejournal. com/already-subscribed/
Donofrio, K. (2014). Content Marketing Enhances Public Relations Strategies through Social Media to Increase Market Shares for Businesses. Doctoral dissertation. California Polytechnic State University, San Luis Obispo.
Gurjar, P., Kaurav, R.P.S., Thakur, K.S. (2019). Content Marketing: Concepts and Its Relevance in the Tourism Industry (5January 2019).
Proceedings of 10th International Conference on Digital Strategies for Organizational Success, Available at SSRN:
https : // ssrn . com/ abstract = 3307713.
Halevi, G., O'Hanlon R. (2016). Creating content marketing for libraries. J Med Libr Assoc. 104(4), 342-345.
Hua, X, Si, L., Zhuang, X., Xing, W. (2015). Investigations about new methods of library marketing in Chinese “985” Project Universities. Library Management, 36(6), 408 -420.
Khusainova, D. (2015). Effectiveness of content marketing for photographers. (MA thesis), Masaryk University, Czech Republic.
Koob, C. (2021). Determinants of content marketing effectiveness: Conceptual framework and empirical findings from a managerial perspective. PLoS ONE, 16(4): e0249457.
Koss, U. & Sert, S. (2017). Improving content marketing processes with the approaches by artificial intelligence. Ecoforum, 2(1), 1-8.
Lou, C., & Xie, Q. (2021). Something social, something entertaining? How digital content marketing augments consumer experience and brand loyalty. International Journal of Advertising, 40(3), 376-402.
Lopes, A. R., Porto, I. P. A. M., Casais, B. (2022). Digital Content Marketing: Conceptual Review And Recommendations For Practitioners. Academy of Strategic Management Journal, 21(2).
Nur Syakirah, A., Musa, R., Mior, H., Mior, H. (2016). The Impact of Social Media Content Marketing (SMCM) towards Brand Health. Procedia Economics and Finance, 37(331).
Poradova, M. (2020). Content marketing strategy and its impact on customers under the global market conditions. SHS Web of Conferences, Globalization and its Socio-Economic Consequences.
Prudnikov, Y., Nazarenko, A. (2021). The Role of Content Marketing in the Promotion of Medical Goods and Services. Health Economics and Management Review, 1, 23-29.
Putranto, W.A. & Fajry, A.N. (2018). Content Marketing Strategies via Instagram for Indonesian Libraries. Paper presented at: IFLA WLIC 2018 – Kuala Lumpur, Malaysia – Transform Libraries, Transform Societies in Session 128 - Management and Marketing.
Pulizzi, J. (2014). Epic content marketing: How to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less. New York: McGraw - Hill Education.
Pulizzi, J., Barrett, N. (2009). Get content get customers: Turn prospects into buyers with content marketing. McGraw Hill Professional.
Rancati, E., Gordini, N .(2014). Content Marketing Metrics: Theoretical Aspects And Empirical Evidence. European Scientific Journal, 10(34).
Rose, R. & Pulizzi, J. (2011). Managing content marketing.The Real-World Guidefor Creating Passionate Subscribers to Your Brands.Cleveland: CMI Books.
Singh, R. (2016). Creating Engaging Library Experiences through Effective Content Marketing. OLA Quarterly, 21(4), 49–54.
Silverman, M. (2012). Capturing community: How to build, manage and market your online community. Cleveland: Content Marketing Institute.
Wang, W. L., Malthouse, E. C., Calder, B., Uzunoglu, E. (2019). B2B content marketing for professional services: In-person versus digital contacts. Industrial marketing management, 81, 160-168.