باقرینژاد، جعفر؛ ستاری، هاله (1391). مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت بهکارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرایند تحلیل سلسلهمراتبی. مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، 1(2)، 1-23.
بخشنده، سمیه؛ رحمتی، محمدحسین (1395). بررسی همراستایی قابلیتها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران). مدیریت و فناوری اطلاعات، 8 (1)، 27-46.
تقوا، محمدرضا؛ تقوی فرد، محمدتقی؛ معینی، علی؛ زینالدینی، محمدرضا (1396). مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 6(21)، 131-168.
خبازی کناری، نغمه؛ فقهی فرهمند، ناصر؛ اصیل، عاطفه (1394). اولویتبندی زیرساختهای لازم برای استقرار شهر الکترونیک مبتنی بر هوش تجاری در شهر تهران. کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع. تهران.
خروشی، اکبر؛ تقیزاده، هوشنگ؛ آقایی بدر، کیوان (1394). ارزیابی میزان آمادگی زیرساخت مخابراتی توسعة دولت الکترونیک. چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی. تهران.
خطیبی، وحید؛ کرامتی، عباس؛ منتظر، غلامعلی (1396). مدلی برای پایش شاخصهای علم و فناوری کشور با رویکرد هوش تجاری. فصلنامه رهیافت، 27 (68)، 25-42.
دهقانی کهنه شهری، کاملیا (1397). ارائة مدلی جهت پیادهسازی هوش تجاری و چابکی سازمان با تکیه بر کارمندان. دومین کنفرانس بینالمللی ترکیبات، رمزنگاری و محاسبات. تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران.
رحیمی، غلامرضا؛ خاتمی، بهزاد؛ شافعیها، سمیه (1388). بررسی الگوهای دولت الکترونیک و مدلهای ارزیابی آمادگی دولت الکترونیک در کشورهای در حال توسعه. دومین کنفرانس بینالمللی شهر الکترونیک. تهران، پژوهشکدة فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران.
رضایی، صلاح؛ میر عابدینی، سید جواد؛ ابطحی، عطاالله (1396). چارچوب مفهومی عوامل مؤثر بر فرایند پیادهسازی سیستم هوشمندی کسبوکار. کنفرانس سالانة پارادایمهای نوین مدیریت در حوزة هوشمندی. تهران، دبیرخانة دائمی کنفرانس، دانشگاه تهران.
روحانی، سعید؛ ربیعی ساوجی، سوگل (1395). مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسبوکار. فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، 4(15)، 29-63.
روحانی، سعید؛ حمیدی، هما (1395). چارچوب ارزیابی ماژولهای سیستم بانکداری متمرکز مبتنی بر ویژگیهای هوش تجاری. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 8 (2)، 315-334.
سعیدی کیا، مهدی؛ اسکندرپور، کوثر (1393). خدمات الکترونیک (چاپ 1). تهران: انتشارات آها.
لاودن، کنت؛ پرایس، لاودن جین (1393). سیستمهای اطلاعات مدیریت (رامین مولاناپور، مهران کرمی، فرزاد حبیبیپور رود سری، مترجمان) (چاپ چهارم).. تهران: انتشارات آتی نگر.
نجاری، رضا؛ آهنگری، جعفر (1395). طراحی و تبیین مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور. پژوهشنامه مالیات، 24 (30)، 107-136.
Alsabawy, A. Y., Cater-Steel, A. & Soar, J. (2013). IT Infrastructure Services as a Requirement for E-Learning System Success. Computers & Education, 69(2013), 431–451.
Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using Thematic Analysis in Psychology. Qualitative Research in Psychology, 3 (2), 77-101.
Cho, J.M. & Jin, S.K. (2017). Creating the Smart Society: Social and Economic Development through ICT Applications. Telecommunication Development Sector Study Groups. Third Meeting of ITU-D Study Group 2, Geneva, 26–30.
Das, A., Harminder, S. & Damien, J. (2017). A Longitudinal Study of E-Government Maturity. Journal of Information & Management, 54(4), 415-426.
Heruwidagdo, I.R., Suharjito, Hanafiah, N. & Setiawan, Y. (2021). Performance of Information Technology Infrastructure Prediction Using Machine Learning. 5 th International Conference on Computer Science and Computational Intelligence 2020, 179(2021), 515-523.
Ho, C. & Lin, W. (2010). Measuring the Service Quality of Internet Banking: Scale Development and Validation. European Business Review, 22(1), 5-24.
Hustad, E., & Olsen, D.H. (2021). Creating a Sustainable Digital Infrastructure: The Role of Service-Oriented Architecture. Centuries on Enterprise Information System/Projman International Conference on Project MANAGEMENT/HCIST International Conference on Health and Social Care Information System and Technologies, 181(2021), 597-604.
Joshi, P.R. & Islam, S. (2018). E-Government Maturity Model for Sustainable E-Government Services from the Perspective of Developing Countries. MDPI, Sustainability, 10(6), 1-28.
Ndubuisi, G., Otioma, C. & Korku Tetteh, G. (2021). Digital Infrastructure and Employment in Services: Evidence from Sub-Saharan African Countries. Journal of Telecommunications Policy, 1-9.
Oliver, G. (2008). Information Culture: Exploration of Differing Values and Attitudes to Information in Organizations. Journal of Documentation, 64(3), 363-385.
Pradhan, R.P., Mallik, G. & Bagchi, T.P. (2018). Information Communication (ICT) Infrastructure and Economic Growth: A Causality Evinced By Cross-Country Panel Data. Journal of IIMB Management Review, 30(1), 91-103.
Ruikar, K., Anumba, C.J. & Carrillo, P.M. (2006). VERDICT-An e-readiness assessment application for construction companies. Journal of Automaton in Construction, 15(1), 98-110.
Selim, H.M. (2010). Hybrid E-Learning Acceptance Model: Learner Perceptions. Decision Sciences Journal of Innovative Education, 8(2), 313–346.
Sharma, P.N., Morgeson, F. V., Mithas, S. & Aljazzaf, S. (2018). An Empirical and Comparative Analysis of E-Government Performance Measurement Model: Model Selection via Explanation, Prediction, and Parsimony. Government Information Quarterly, 35(4), 515-535.
Ucakturk, A., Ucakturk, T. & Yavuz, H. (2015). Possibilities of Usage of Strategic Business Intelligence Systems Based on Databases in Agile Manufacturing. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 207(2015), 234-241.