انصاری، رضا (1396). مدلسازی تأثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی، بهکمک شبکه عصبی مصنوعی. مجله نخبگان علوم و مهندسی، 2(5)، 31- 36.
جلیلیان، حسین؛ ابراهیمی، عبدالحمید؛ محمدیان، امید (1391). تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان. فصلنامه بازرگانی، 4 (4)، 41-64.
دعایی، حبیبالله؛ بیغم، زینب (1394). بررسی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس. فصلنامه پژوهش بازاریابی نوین، 5(1)، 1-20.
رادفر، رضا؛ خمسه، عباس (1396). مدیریت تکنولوژی: نگرشی جامع برتکنولوژی، نوآوری و تجاریسازی. (چاپ دوم). تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی.
سجادی نیری، محمد حسین (1395). حوزه فناوریهای نرم و هویتساز، کشور را از مشکلات نجات میدهد. دبیر ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویتساز، خبرگذاری سینا پرس، کد خبر 38422.
سیفی، جواد؛ حمیدیدیوا، جواد؛ رضوی سنگدهی، سیداحمد (1393). مدلسازی تأثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر عملکرد کسبوکارهای الکترونیکی. کنفرانسمدیریت،تحولونوآوریدرتوانمندسازیمدیریت، ص. 1-15.
کاتلر،
فیلیپ؛ تریاس دبس، فرناندو (1396). بازاریابی خلاقروشهای نوین کشف ایدههای راهگشا (امید آبدار، مترجم). (چاپ چهارم)، اصفهان:
انتشارات آموخته.
مانیان، امیر؛ رونقی، محمد حسین؛ سهرابی یورتچی، بابک؛ امیدی، مجتبی (1394). چارچوب پیادهسازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 7(14)، 135-153.
مصلح شیرازی، علی نقی؛ محمدی، علی؛ علی محمدلو، مسلم؛ صفائی، بهزاد (1397). ارائه مدل سیستم اشاعه فناوری نرم تجاری در صنعت نفت ایران. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 6(3)، 41-70.
مصلح شیرازی، علی نقی؛ نظری، محمد (1395). طراحی مدل انتقال فناوری نرمتجاری با رویکرد برنامهریزی تعاملی (موردکاوی: بنگاههایکوچک و متوسط شهرک صنعتی آق قلا). رساله دکتری مدیریت سیستمها، دانشگاه شیراز.
مصلح شیرزادی، علی نقی؛ محمدی، علی؛ عباسی، عباس؛ نظری، محمد (1395). مروری بر فناوری نرم تجاری و مدلهای انتقال فناوری نرم تجاری. کنفرانس بین المللی علم و تکنولوژی، ترکیه، صفحات 1-15.
نجمالشعاع، زهرا؛ فقیه، سیدمحمدامین (1393). تأثیر تکنولوژی بر بازاریابی. کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران، شرکت خدمات برتر، صفحات1-10.
Arrigo, E. (2018). Social media marketing in luxury brands: A systematic literature review and implications for management research. Management Research Review, 1-24.
Baum, D., Spann, M., Füller, J., & Thürridl, C. (2019). The impact of social media campaigns on the success of new product introductions. Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 289-297.
Bianchi, C., & Mathews, S. (2016). Internet marketing and export market growth in Chile. Journal of Business Research, 69 (2), 426–434.
Blunch, N. (2012). Introduction to structural equation modeling using IBM SPSS statistics and AMOS. Sage.
Botchie, D., David, S., & Bristol, J. (2018). A comparative study of appropriateness and mechanisms of hard and soft technologies transfer. Technological Forecasting and Social Change, 131, 214-226.
Chaffey, D., & Smith, P. (2017). Digital marketing excellence: planning, optimizing and integrating online marketing.Fifth Edition, Taylor & Francis Group.
Choudhari, K., & Bhalla, V.K. (2015). Video Search Engine Optimization Using Keyword and Feature Analysis, Procedia Computer Science, (58), 691 – 697.
Creswell, W. J. (2013). Qualitative inquiry and research design.Los Angeles, Sage publications, NO (5).
Fazal.S. A. & Wahab.S. A. (2014). Review on Technology Transfer in Context of Multinational Corporations, 156, 99-103.
Haryani, S., & Bharti, M. (2015). Discriminant model for online viral marketing influencing consumers behavioural intention.Pacific science review B: Humanities and social sciences, 1, 49-56.
Hu, K., & Huang, M. (2011). Effect of Service Quality.Innovation and Corprate Images Satisfaction and Loyalty of Air Cargo Terminal.International Journal of Operation Research, 8(4), 36-47.
Hudak, M., Kianickova, E., & Madlenak, R. (2017). The importance of e-mail marketing in e-commerce. ScienceDirect Procedia Engineering, 192; 342 – 347.
Jayaram, D., Manrai, A.K. & Manrai, L.A. (2015). Effective use of marketing technology in Eastern Europe: Web analytics, social media, customer analytics, digital campaigns and mobile applications Original Research Article Journal of Economics, Finance and Administrative Science, 39(20), 118-132.
Jin, Zh. (2004). Service Innovation and Social Resource, China Financial & Economic Publishing House, Beijing, 2004.
Jin, Zh. (2005). Global Technological Change; From Hard Technology to Soft Technology. Bristol, UK (2005), Chapter 3.
Kharat, A., Shital, T. & Rahul, C. (2020). Importance of Online Marketing on Integrated Marketing Communication.Studies in Indian Place Names, 27(40), 620-626.
Kingsnorth, S. (2019). Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Kogan Page Publishers.
Kotler, F., & Trias De Bes, F. (2013). Creative marketing, translated by Abdar, O. Amokhteh publications.1st vol, Isfahan.
Liberti, J.M., & Petersen, M. (2019). Information: Hard and soft.Review of Corporate Finance Studies, 1(8), 1-41.
Liu, F., Tao, Zh., T. & Zhang, X. (2019). The Application Research of Soft Starting Technology in Marine LED Lighting System. In IEEE International Conference on Mechatronics and Automation (ICMA), 2105-2110.
Londhe, S., & Deshmukh, H. (2017). Review Paper on Search-Engine Optimization. International Journal of Engineering Science and Computing, 4(7), 10524- 10527.
Mackey, T., Kalyanam, J., Klugman, J., Kuzmenko, E., & Gupta, R. (2018). Solution to detect, classify, and report illicit online marketing and sales of controlled substances via Twitter: using machine learning and web forensics to combat digital opioid access. Journal of medical Internet research, 4(20), e10029.
Pelsmacker, P. D., Tilburg, S. V., & Holthof, C. (2018). Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance. International Journal of Hospitality Management , 72 , 47–55.
Ramayah, T. (2013). Determinants of technology adoption among Malaysian SMEs: An IDT perspective. Journal of Information and Communication Technology, 12, 103-119.
Reid, D.R., & Sanders, N. R. (2019). Operations management: an integrated approach. John Wiley & Sons.
Rogers, E., M. (2010). Diffusion of innovations.A Division of Simon and Schuster Inc.5th Edition.Free Press New York.
Sekaran, U., & Bougie, R. (2016). Research methods for business: A skill Building Approch, 7 th Editon, wiley.
Sharma, R., Mithas, S., & Kankanhalli, A. (2014). Transforming decision-making processes: a research agenda for understanding the impact of business analytics on organisations.
European Journal of Information Systems, 23 (4), 433–441.
Shipside, S. (2002). Branding on the Internet: New International Marketing Issues. Management Research News, 12(25), 53–62.
Walsh, G., Alexander, D. & Thomas, K. (2020). Online-Marketing in Marketing.Springer Gabler, Berlin, Heidelberg, 535-569.
Wilson, V., & Makau, C. (2018). Online marketing use: small and medium enterprises (SMEs) experience from Kenya. Orsea Journal, 2(7), 63-77.